fredag 6 september 2013

Host, snörvel och allmän klagan...

Som att man inte har nog med krämpor så skulle jag ju naturligtvis åka på ungarnas förkylning :-(
Är ju mer infektionskänslig nu i och med behandlingen för lederna, men det hade ju kunnat vänta liiite med att sänka en...
Med lederna händer ingenting ännu så länge, behandlingen kunde ta allt från 3 veckor till ett par månader innan man hade effekt, då jag nu ätit tabletterna i 3 veckor så kan jag ju då lugnt anta att jag inte tillhör dem som det börjar ha effekt på efter 3 veckor...
Nåja, bara fortsätta bita ihop och göra det bästa av situationen ändå, funkar ju som inte när man har 3 barn att bara deppa ihop, även om det ibland känns som att jag är bra sugen på det....
Idag kommer en god vän och hälsar på i eftermiddag, sånt ger i alla fall positiv energi :-)

Ciao!

Inga kommentarer: