fredag 24 juli 2009

fulltecknat

Jag som så stort skulle bli mer frekvent i mitt bloggande när jag bytte adress, än så länge går det väl inte så där jättelysande.. har nog inte ens kommit ihåg att ge adressen till nån ännu -skratt-

Nåja! Idag är det fredag, vi har varit på trav här i stan, kom inte hem med nåt plus i kassan men vi hade trevligt ändå. Var där med syster m familj, sen kom Jonas och Melle dit en sväng oxå=) Sussie låg visst hemma och sov så henne fick man då inte se;)
Just nu är det hektiska dagar och ändå gör vi inte just nåt känns det som, det blir alltid mycket då Sofia m familj är uppe, de bor ju här lite emellanåt och sen försöker vi vara på sandön då vi kan och sen jobbar ju Fredrik hela veckorna så tiden går fort!Nu till veckan bär det av uppåt och närmare bestämt Kuoksu för några dagar, ska bli underbart att komma dit, hade önskat att vi hade hunnit dit i början på juli oxå men tiden rusade iväg så det blev inte av, får försöka med en höstresa istället=) Nu denna svängen är det hjortron plockning på schemat, sen ska vi ju hinna med att fiska, mysa, röja klippa gräs och en hel del annat oxå, brukar vara fullt upp :)

I onsdags var vi i bagarstugan och bakade mjukkakor, 3 timmar tog det bara så det var inte alls farligt och nu har vi go bröd i frysen ett tag framöver!=)

Usch, nu är jag så trött att jag bara ordbajsar så jag ger upp för dagen, ska lägga in lite foton här nån dag oxå=)

tjing

Inga kommentarer: