lördag 6 februari 2010

Täta uppdateringar...

hrm... jag är allt annat än flitig på detta, men nu kommer det iaf ett;)

Idag har vi varit på Jokkmokks marknad, det var kallt som f*n men ändå mysigt och trevligt=) Hade med oss min allra bästa vän Anna som vi hämtade upp efter vägen, barnen älskar henne och Saga kallar henne för "sin tant Anna". Vi handlade inget speciellt men ändå gick det en del pengar, strumpor till barnen och mamman, lite chokladbollar och munkar och så hamburgare såklart=)
Nu har vi nyss ätit pizza, onyttigt som tusan men det var vad vi orkade med idag....

Märtas ettårsdag gick galant, kalaset var jättebra och Märta var som alla andra dagar världens mest nöjda lilla tjej=) Storasyster är överlycklig över att Märta inte längre är en liten bebis, för då kan man ju snart leka med henne, hon är nog världens mest omtänksamma storasyster!

Nu har vi snart födelsedag igen i den Lisbergska villan, på onsdag fyller pappan 39 år, detta firas på ett mycket stillsamt sätt, mina föräldrar lär väl komma på fika men annars blir det lugnt, precis som gubben önskar att ha det. Nästa helg kommer nog Anna och hälsar på och grattar och det får hon såklart mer än gärna göra=)

Imorgon börjar jag jobba igen, kort ledighet denna gång och det känns i kroppen, hade mer än gärna varit ledig några dagar till men det är bara att bita ihop och jobba på!

Nu ska jag ta ett varmt bad med mina favorittjejer!

tjipp!

Inga kommentarer: