onsdag 17 juni 2009

världens sötaste barn

Igår var vi till dagis på sommaravslutning, de hade melodifestival i gympasalen, behöver väl knappast säga att ungarna var de sötaste i hela världen! Så himla söta och duktiga, de hade övat in danssteg och stod och mimade till låtarna=) Saga "sjöng" It´s my life tillsammans med 3 andra tjejer=) Såååå söta! Tack och lov hade jag min mobil med för filmkameran visade sig ha lite batteri och bara 7 minuter på bandet kvar -typiskt- men det löste ju sig ändå, filmade de andra uppträdandena med mobilen istället!
Sen när vi kom hem tog jag på mig kläder och gick ut på gårde, gräsklippning var det dags för så då fick jag mig en bra prommis bakom gräsklipparen! Det tar nämligen ungefär 1 timme och 40 minuter att klippa allt samt kantklippa=)
Sen in och skriva lite brev innan det var dags för sängen!
Idag måste vi börja packa, måste packa bilen klar ikväll så vi kommer oss iväg i tid imorgon bitti!
Nu dags för frukost!

tjing

Inga kommentarer: