måndag 15 juni 2009

Soptippen

Ny dag då och idag regnar det inte! *tack och lov* Gårdagen var så tråkig att jag var rädd för att jag skulle dö av uttråkning....
Idag ska jag ta med mig Saga som är ledig till soptippen, ja jag ska inte slänga henne *även om det är lockande ibland då hon är på sitt uslaste humör* utan vi ska slänga skräp som blev igår då jag städade garaget och sen är vår soptunna full och töms inte förens om en vecka så den måste tömmas lite.
Sen ska vi fortsätta att städa i källaren, kommer ju snart folk dit som ska sova så då måste det rensas och städas lite. Syster med familj har ju källaren som sin då de är här och hälsar på=)
Sen måste jag börja fundera på vad och hur vi ska packa, på torsdag morgon åker vi upp till Kuoksu, ska bli underbart! Längtar som en tok dit, har ju inte varit där på nästan ett år nu!
Nej, nu dags för frukost och sen börja med dagens aktiviteter!

tjing!

Inga kommentarer: