fredag 12 juni 2009

Sitter just nu och pausar, ska snart ordna lite lunch och sen ska vi gå ut jag och storloppan=) Är fint väder än så länge, men molnen hopar sig snabbt så snart har vi väl regn igen*suck*
Märta ligger i gymet just nu och jisses så snabb hon är på att vända sig! Hon var riktigt tidig på att vända sig åt båda håll, tror hon var 3½ månad då, och nu går det i raketfart, man hinner inte mer än lägga ner henne så är hon på mage, sen blir hon såklart arg då det tar en stund innan hon kommer på att hon faktiskt kan vända tillbaka till rygg igen *fnissar*
Vid 14 ungefär ska jag åka ut till stallet och svänga upp mina lurviga på den "lille" Rullen=) Red förra veckan oxå och jösses så ont i ridrumpan jag hade efteråt, har ju inte ridit sen jag blev gravid med Märta *hihi* men kul är det och lite träning får man på köpet!
Sen efter ridturen brummar jag hem för att byta om och sen ska hela familjen ut till Buddbyn (stallet) där vi blir bjudna på middag idag, hur lyxigt som helst ju!
Nä, nu börjar det vara tajm för lunch!
tjing!

Inga kommentarer: